חדש במרכז

יעקב עמידרור, הלל פריש, גרשון הכהן, אפרים ענבר, ערן לרמן ומקס סינגר דנים בקווי מדיניותה של ישראל בסוגיה הפלסטינית בעידן שאחרי אובאמה ועבאס. תוצאת הדיון: יש ליישם את חוק המשילות הראשון של אובאמה: "אל תעשה דברים טפשיים". מוטב לישראל להימנע מפעולה ולא לנקוט צעדים מאיימים באופן העלול להפוך מצב גרוע לגרוע יותר. אופציית ניהול הסכסוך הוא בשלב הזה הרע במיעוטו.
מרכז בגין-סאדאת למחקרים אסטרטגיים מתאבל על פטירתו (באוגוסט) של מר מוזי (משה) ורטהיים, אחד מענקי התעשייה הישראלית וממייסדי המרכז למחקרים אסטרטגיים באוניברסיטת בר-אילן. בן 86 שנים היה בלכתו.
הוועד המנהל של מרכז בגין-סאדאת למחקרים אסטרטגיים מינה את פרופ' אפרים קארש למנהל החדש של המרכז. הוא מחליף את פרופ' אפרים ענבר, אשר הקים את מרכז בגין-סאדאת וניהלו במהלך 25 השנים האחרונות. ענבר ימשיך לשמש כעמית מחקר בכיר במרכז.

תפריט נגישות