ב 5 במאי מרכז בס"א קיים כנס בנושא: אתגרי החברה הדרוזית בישראל 2024 – "אחים לדם אחים לחיים". מטרת הכנס הייתה בירור סוגיות יסוד ביחסי המגזר הדרוזי עם החברה הישראלית. הכנס עסק בסוגיות מרכזיות כגון חוק הלאום, בעיית הקרקעות, זכויות לחיילים משוחררים ועוד. את הכנס פתח המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית בישראל שיח' מוואפק טאריף ונכחו בו אנשי דת אקדמיה וקציני צבא בכירים מהמגזר הדרוזי.
מצ"ב תמונות מהכנס




