במהלך חודש מאי השתתפו חמישה חוקרים ממרכז בגין-סאדאת למחקרים אסטרטגיים ביחד עם ISPK מכון מחקר גרמני בכנס בינלאומי שעסק בסוגיות הגיאופוליטיות באזור הים האדום. במסגרת הכנס הציגו החוקרים ניתוחים מעמיקים של האתגרים האסטרטגיים ושל תפקודם של שחקנים מרכזיים במרחב, בהם ארצות הברית, ישראל, איחוד האמירויות, הודו וסין. אנו מברכים על הדיאלוג הפורה עם חוקרים ממדינות נוספות, מקווים להמשך שיתופי פעולה אקדמיים, ויוצאים לדרך עם סדרת מחקרים חדשה שתעסוק במרחב חשוב זה.
