בין התאריכים 30 במאי ל-3 ביוני, פרופ’ איתן שמיר, מנכ"ל מרכז בס"א, ביקר בסיאול, דרום קוריאה, לצורך השתתפות בכנס בנושא המזרח התיכון ולמגעים עם מכוני מחקר מקומיים ועם כלי תקשורת דרום-קוריאניים.
ביקורו החל ב-30 במאי, כאשר השתתף בשולחן עגול עם מומחים לענייני המזרח התיכון באוניברסיטת סוגנג. ב-31 במאי השתתף בכנס הבינלאומי המשותף של KAMES לשנת 2025 באוניברסיטת האנקוק, שעסק בנושא "טראמפ 2.0: עיצוב מחדש של הסדר במזרח התיכון". פרופ’ שמיר לקח חלק בדיון שולחן עגול שנערך בין השעות 13:30 ל-15:30 במסגרת הכנס.
ב-2 ביוני השתתף בשולחן עגול נוסף, שהתקיים במכון למחקר ביטחוני לאומי של אוניברסיטת ההגנה הלאומית של קוריאה. במהלך ביקורו העניק גם ראיונות למספר כלי תקשורת מקומיים. הביקור נחתם ב-3 ביוני בפגישות עם דיפלומטים ישראלים בשגרירות ישראל בסיאול.






